niedziela, 28 grudnia 2014

kartki świąteczne z digi stemplem

Co roku wysyłam kilka kartek świątecznych do najbliższych mi osób, mimo iż dziś niewiele ludzi jeszcze to robi. Nie lubię smsowych życzeń pisanych hurtem o jednej treści do "tysiąca" osób. 

W tym roku również przygotowałam parę projektów, w których użyłam digi stempla własnej roboty: 



kartki handmade Boże Narodzenie

kartki ręcznie robione Boże Narodzenie

kartki ręcznie robione Boże Narodzenie

kartki z jeleniem

kartka handmade scrapbooking święta

kartka handmade Boże Narodzenie



I dwie kartki z odrobiną czerwieni:


kartka handmade Boże Narodzenie

kartka Boże Narodzenie z jelonkiem

kartka scrapbooking z jelonkiem

kartka ręcznie robiona święta




7 komentarzy:

  1. jak najbardziej jestem na tak, kartki własnoręcznie robione to coś o niebo lepsze niż sms czy mail, robi się je dla konkretnej osoby/osób i na to inny wymiar. Ja przestawiłam się na takie kartki 4/5 lat temu i nie wyobrażam sobie że na święta wkleję jakiś obrazek do maila i kliknę, wiadomo, łatwiej ale jakoś tak bez szału :o) Własna kartka cieszy też obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku nie zdążyłam z wysyłką kartek...ale zawsze też staram się składać życzenia pocztowo a nie sms-owo..
    Twoje karteczki niezwykle urocze są! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne kartki :-) wręcz idealnie świąteczne :-) takie delikatne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham wysyłać i dostawać kartki na wszelkie okazje... Ten proces przedświąteczny u mnie nie zaniknie nigdy. :)
    Piękne te Twoje dzieła, adresaci z pewnością byli zachwyceni...

    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Samych szalonych i pięknych chwil w nadchodzącym roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niech Ci Nowy Rok przyniesie tylko to co dobre!

      Usuń
  6. Udanej nocy sylwestrowej i samych fajnych chwil w 2015 życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawienie po sobie kilku słów.